Friday, February 4, 2011

All Praises Is To Allah !

Assalamualaikum..

Alhamdulillah! Pertama sekali, maaf dipinta dari pihak kami yg telah diberi amanah utk menguruskan blog Balai Islam Kampus Perempuan Melayu, Melaka ini, pada tahun ini. Bukan sengaja nak menyembunyikan diri, bukan sengaja menyepi. Hehe. Agak lama masa yg kami ambil utk merubah rupa bentuk blog ini kepada sesuatu yg lebih baharu dan lebih segar. Kononnya.

Kedua, maaf kepada cik Lukisan Alam, cik NurIman, dan Cik2 yg seangkatan yg lain, kerana membuat post ini. Sekadar utk permulaan, dan juga pemberitahuan. :)

Terima kasih kepada seniorita yg memegang kuasa mengendali blog ini sebelum ini kerana memberi kami kepercayaan yg sebetul-betulnya percaya utk kami terus menyambung perjuangan kalian. Bak kata kak Hartini Ismail, proses "rebrending dakwah" perlu dilakukan. Sy sangat suka akan kata-kata itu kak! Dan harapnya kami mampu melaksanakannya, biiznillah. :)

Sukacita saya mengalu-alukan kedatangan kalian ke laman ini, semoga dapat mengambil apa yg perlu, jadikan tauladan mana yg baik, dan tinggalkan apa yg menjadi sempadan. Mudah-mudahan barakah Allah sentiasa mengiringi kita semua. Aminn.

Sebarang komen atau maklumbalas atau cadangan, amatlah dialu-alukan. maklumlah, kami budak baru belajar. Kalau silap, harap dimaafkan, dan kami cuba perbetulkan.

Owh, sebelum saya lupa. Tahniah buat kepimpinan BISA yg baru, dan juga kepimpinan JPP yg baru yg telah dilantik pada tahun 2011 ini. Semoga perlantikan kalian semua dapat memberi sesuatu yg baik kepada anda dan juga warga IPPM sekaliannya.

Akhir kalam, semoga blog BISA ini dapat terus dimanfaatkan dan memberi manfaat kepada sesiapa sahaja yg membacanya.



Sekian, wassalam. :)

p/s: Jika mahu link blog anda di'link'kan dlm blog BISA, sila tinggalkan link anda di bahagian komen. Syukran :)

p/s lagi : Maaf sangat2. Blog ini belum lengkap sepenuhnya (dari segi pengisiannya). Jadi jgn hairan ye kalau ruangan lain pd tab kat atas tu mcm kosong tak berisi. InsyaAllah akan di'update' dari masa ke masa. ;p Sekian.TQ~

1 comment:

Anonymous said...

mabruk alaik..keep it up..i think it is very nice blog to stalk..dan harapnya ada pengisian berguna untuk dikongsi bersama..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...